Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza treninkové přípravy dětí a mládeže
Vait, Marek ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Kokštejn, Jakub (oponent)
Název: Analýza tréninkové přípravy dětí a mládeže Cíle: rozbor tréninkového deníku sestaveného sledováním tréninkových jednotek z hlediska využívání metodicko-organizačních a sociálně interakčních didaktických forem, správně zvoleného obsahu a struktury tréninkové jednotky Metody: v této práci bylo využito sledování a pedagogické hodnocení pomocí obsahové analýzy tréninkového deník Výsledky: Tým během sledování absolvoval 38 tréninkových jednotek. V 33 z 38 tréninkových jednotkách vybraná cvičení svých zaměřením odpovídala stanovenému cíli. Metodicko-organizační formy byly využívány téměř v obráceném poměru, než je doporučený poměr. Nejvíce využívanou formou v tréninku byla průpravná cvičení. Využívání sociálně interakčních forem se odvíjelo od počtu asistentů, které měl trenér k dispozici. Když měl k dispozici asistenty tak v tréninku převládala skupinová forma a když neměl tak využíval hromadné formy. Klíčová slova: Pedagogické hodnocení, trénink dětí a mládeže, metodicko-organizační formy, sociálně interakční formy, starší přípravka
Sledování sportovní výkonnosti v běhu na 110 m př. u nejlepšího českého překážkáře P. Svobody
Matějková, Petra ; Kaplan, Aleš (vedoucí práce) ; Krátký, Petr (oponent)
Název práce: Sledování sportovní výkonnosti v běhu na 110 m překážek u nejlepšího českého překážkáře P. Svobody Zpracovala: Petra Matějková Vedoucí práce: PhDr. Aleš Kaplan, Ph.D. Cíl práce: Cílem této práce byla analýza sportovní výkonnosti mezi roky 2002 až 2010 a vybraných kinematických ukazatelů u překážkáře Petra Svobody. Metodika práce: Ke zpracování práce byla použita obsahová analýza výsledků závodů v letech 2002 až 2010. Porovnávány byly hodnoty nejlepšího výkonu a aritmetický průměr 5 nejlepších výkonů v jednotlivých letech. Dále byla provedena analýza technických parametrů přeběhu překážky a to pomocí pozorování, kde byly zhodnoceny všechny fáze přeběhu překážky. Dále bylo provedeno měření vybraných kinematických parametrů, které bylo porovnáno s hodnotami evropských překážkářů. Závěr: Z výsledků této práce vyplývá, že v průběhu sledovaného období došlo nejprve k poklesu výkonnosti a následně k jejímu výraznému zlepšení. Analýza techniky přeběhu překážky z let 2009 a 2010 poukazuje na jisté zlepšení mezi oběma lety. Získaná data rovněž vypovídají o dobrém zvládnutí techniky překážkového běhu u námi sledovaného závodníka. Klíčová slova: překážkový běh, technika, výkonnost
Pedagogické hodnocení RTC běžce na 800 m v letech 2010 a 2011
Novák, Michal ; Kaplan, Aleš (vedoucí práce) ; Vindušková, Jitka (oponent)
Název diplomové práce: Pedagogické hodnocení ročního tréninkového cyklu běžce na 800 m v letech 2010 a 2011 Zpracoval: Bc. Michal Novák Vedoucí diplomové práce: odb. as. Aleš Kaplan Cíle práce: deskriptivní rozbor dvou ročních tréninkových cyklů z hlediska objemu a využití různých vybraných tréninkových prostředků, charakteristiky zátěže a vztahů mezi sportovním výkonem a výkonností. Metodika práce: v této práci bylo využito pedagogické hodnocení pomocí obsahové analýzy tréninkových dokumentů. Výsledky práce: využitím tempové a speciální vytrvalosti v závodním období bylo dosaženo maximální výkonnosti v obou sledovaných sezónách. Závodník se i přes zdravotní problémy ve druhé sledované sezóně (2011) dostal na svá osobní maxima díky zkvalitnění rychlostní složky atleta a také velmi důslednou rehabilitací, která umožnila rychlý návrat po zranění. Klíčová slova: pedagogické hodnocení, obsahová analýza, běh na 800 m, obecný tréninkový ukazatel, speciální tréninkový ukazatel
Pedagogické hodnocení RTC běžce na 800 m v letech 2010 a 2011
Novák, Michal ; Kaplan, Aleš (vedoucí práce) ; Vindušková, Jitka (oponent)
Název diplomové práce: Pedagogické hodnocení ročního tréninkového cyklu běžce na 800 m v letech 2010 a 2011 Zpracoval: Bc. Michal Novák Vedoucí diplomové práce: odb. as. Aleš Kaplan Cíle práce: deskriptivní rozbor dvou ročních tréninkových cyklů z hlediska objemu a využití různých vybraných tréninkových prostředků, charakteristiky zátěže a vztahů mezi sportovním výkonem a výkonností. Metodika práce: v této práci bylo využito pedagogické hodnocení pomocí obsahové analýzy tréninkových dokumentů. Výsledky práce: využitím tempové a speciální vytrvalosti v závodním období bylo dosaženo maximální výkonnosti v obou sledovaných sezónách. Závodník se i přes zdravotní problémy ve druhé sledované sezóně (2011) dostal na svá osobní maxima díky zkvalitnění rychlostní složky atleta a také velmi důslednou rehabilitací, která umožnila rychlý návrat po zranění. Klíčová slova: pedagogické hodnocení, obsahová analýza, běh na 800 m, obecný tréninkový ukazatel, speciální tréninkový ukazatel
Sledování sportovní výkonnosti v běhu na 110 m př. u nejlepšího českého překážkáře P. Svobody
Matějková, Petra ; Kaplan, Aleš (vedoucí práce) ; Krátký, Petr (oponent)
Název práce: Sledování sportovní výkonnosti v běhu na 110 m překážek u nejlepšího českého překážkáře P. Svobody Zpracovala: Petra Matějková Vedoucí práce: PhDr. Aleš Kaplan, Ph.D. Cíl práce: Cílem této práce byla analýza sportovní výkonnosti mezi roky 2002 až 2010 a vybraných kinematických ukazatelů u překážkáře Petra Svobody. Metodika práce: Ke zpracování práce byla použita obsahová analýza výsledků závodů v letech 2002 až 2010. Porovnávány byly hodnoty nejlepšího výkonu a aritmetický průměr 5 nejlepších výkonů v jednotlivých letech. Dále byla provedena analýza technických parametrů přeběhu překážky a to pomocí pozorování, kde byly zhodnoceny všechny fáze přeběhu překážky. Dále bylo provedeno měření vybraných kinematických parametrů, které bylo porovnáno s hodnotami evropských překážkářů. Závěr: Z výsledků této práce vyplývá, že v průběhu sledovaného období došlo nejprve k poklesu výkonnosti a následně k jejímu výraznému zlepšení. Analýza techniky přeběhu překážky z let 2009 a 2010 poukazuje na jisté zlepšení mezi oběma lety. Získaná data rovněž vypovídají o dobrém zvládnutí techniky překážkového běhu u námi sledovaného závodníka. Klíčová slova: překážkový běh, technika, výkonnost
Analýza treninkové přípravy dětí a mládeže
Vait, Marek ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Kokštejn, Jakub (oponent)
Název: Analýza tréninkové přípravy dětí a mládeže Cíle: rozbor tréninkového deníku sestaveného sledováním tréninkových jednotek z hlediska využívání metodicko-organizačních a sociálně interakčních didaktických forem, správně zvoleného obsahu a struktury tréninkové jednotky Metody: v této práci bylo využito sledování a pedagogické hodnocení pomocí obsahové analýzy tréninkového deník Výsledky: Tým během sledování absolvoval 38 tréninkových jednotek. V 33 z 38 tréninkových jednotkách vybraná cvičení svých zaměřením odpovídala stanovenému cíli. Metodicko-organizační formy byly využívány téměř v obráceném poměru, než je doporučený poměr. Nejvíce využívanou formou v tréninku byla průpravná cvičení. Využívání sociálně interakčních forem se odvíjelo od počtu asistentů, které měl trenér k dispozici. Když měl k dispozici asistenty tak v tréninku převládala skupinová forma a když neměl tak využíval hromadné formy. Klíčová slova: Pedagogické hodnocení, trénink dětí a mládeže, metodicko-organizační formy, sociálně interakční formy, starší přípravka

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.